Mokytojų konferencija „Įtraukusis ugdymas: nuo teorijos iki sėkmingos praktikos“
- Paskelbė : Agnė Songailė
- Paskelbta: 2025-04-18
- Kategorija: Renginiai
2025 m. balandžio 17 d. Ligoninių mokykloje vyko mokytojų konferencija „Įtraukusis ugdymas: nuo teorijos iki sėkmingos praktikos“, subūrusi pedagogus bendram tikslui – dalintis patirtimi ir ieškoti veiksmingų būdų, kaip kurti įtraukų, kiekvieno mokinio poreikius atliepiantį ugdymą.
Ypatinga konferencijos viešnia – prof. hab. med. dr. Sigita Lesinskienė, Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Psichiatrijos klinikos vadovė, psichoterapeutė, vaikų ir paauglių psichiatrė. Profesorė skaitė pranešimą „Aktualūs klausimai, teikiant švietimo pagalbą psichikos ir elgesio sutrikimų turintiems vaikams“, kuriame išryškino svarbiausius iššūkius bei pagalbos galimybes šioje jautrioje srityje.
Konferencijoje taip pat buvo pristatyti šie pranešimai:
- Agnė P.– „Mokymosi negalių turinčių vaikų psichologinės ir elgesio ypatybės“;
- Svetlana – „Mokinių, turinčių specifinių mokymosi sutrikimų, ugdymo pritaikymo galimybės“;
- Oksana – „Gabūs vaikai“;
- Ramunė – „Vaikai iš kitos planetos“ (apie disleksijos sutrikimą turinčius vaikus);
- Daiva St. – „Stresas be streso mokytojo darbe – ar tai įmanoma?“;
- Daiva M., Ramunė ir Neringa – „Suomijos švietimo praktika“ (mokytojų įžvalgos po apsilankymo Suomijos mokyklose);
- Jolanta – „Itin jautrus vaikas“;
- Daiva S. – „Silpnaregių ir aklųjų ugdymo ypatumai“;
- Daiva M. – „Kaip grįžtamąjį ryšį pritaikyti skirtingiems mokiniams?“.
Renginys paskatino gilesnį supratimą apie įtraukiojo ugdymo svarbą, suteikė vertingų įžvalgų ir praktinių rekomendacijų, kaip kiekvienam vaikui padėti jaustis saugiai ir būti matomam. Tokie susitikimai stiprina mokytojų bendruomenę, įkvepia profesiniam augimui ir padeda žengti dar vieną žingsnį link įtraukios ligoninių mokyklos kūrimo.