Centro mokiniai dalyvavo netradicinėje pamokoje Vilniaus miesto Žirmūnų bibliotekoje. Pamokos tikslas – supažindinti mokinius su vienkartinių rašiklių daroma žala gamtai ir paskatinti rinktis ekologiškesnę alternatyvą – plunksnakotį.
Užsiėmimo metu mokiniai susipažino su plunksnakočio ergonomika – kaip ši rašymo priemonė gali būti pritaikyta prie rašančiojo rankos dydžio ir rašysenos manieros. Jie sužinojo, kad dailyraštis lavina dėmesio koncentraciją, smulkiąją motoriką, o rašymas plunksnakočiu gali tapti savita meditacijos, atsipalaidavimo ir kūrybinės saviraiškos forma.
Praktinėje dalyje mokiniai išbandė gražaus rašto subtilybes ir priėmė iššūkį – parašyti ilgiausią lietuvišką žodį „nebeprisikiškiakopūsteliaujantiesiems“!
Po pamokos visi apžiūrėjo bibliotekos erdves, pasivaikščiojo po skaitymo ir edukacines zonas. Mokiniai iš pamokos išsinešė ne tik naujų įgūdžių, bet ir įkvėpimo rašyti tvariau bei sąmoningiau.
-
Gyvūnų pojūčiai. Kaip gyvūnai geba padėti žmonėms
- Paskelbta: 2025-11-03
- Kategorija: Renginiai
